- załatwianie wszelkich formalności związanych z rejestracją lub aktualizacją Wspólnoty w systemie REGON i nadaniem numeru NIP,
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
- prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli i ich udziałów w nieruchomości,
- przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań, projektów planów gospodarczych oraz projektów uchwał,
- realizacja uchwał wspólnoty dotyczących m.in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej itp.,
- zapewnienie wszechstronnej informacji o działaniach zarządcy,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych w sprawach dotyczących nieruchomości,
- dokonywanie rozliczeń rocznych z pobranych zaliczek i rzeczywistych kosztów mediów,
- pozyskiwanie pożytków (dodatkowe przychody wspólnoty) dla nieruchomości, o ile zostanie wyrażona taka wola właścicieli w stosownej uchwale Wspólnoty.
- opracowywanie wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot (regulaminy, statut),
- reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami,
Wydział Zarządzanie Nieruchomościami
przyjmuje interesantów w dni robocze (za wyjątkiem środy)
w godz. 7ºº – 15ºº
75 64 52 212-214
75 64 52 222-223